tiistai 29. maaliskuuta 2011

Ajatuksia Hesarin liitteestä..

- Asiaan liittyvä relevantti asia ei ärsytä ihmistä, vaikka se tulisi esiin ns. tahtomattaan (google hakutulosten yhteydessä)
- Miten päästä edelle? Ei riitä pelkästään päästä mukaan tämän hetken sosiaaliseen mediaan, vaan ymmärtää mihin ollaan menossa..
- "Täydellinen mainos vastaa käyttäjän tarpeeseen tarjoamalla oikean informaation juuri oikeaan aikaan oikealle ihmiselle"
- Markkinoinnin, myynnin ja viestinnän yhteensovittaminen -> nettikaupat, sosiaalinen media, mobiilimedia
- Profiloituminen tiettyihin henkilöihin (nokia->toimitusjohtaja) ->tarina
- Verkkoa käyttää päivittäin 80% 15-69vuotiaista suomalaisista
- Kuluttaajat ovat osaavia, kriittisiä ja tietoisia -> mainonta aitoa ja koskettavaa
- Mitkä viestit ovat relevantteja tietyille ihmisille tiettyyn aikaan päivästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti